Konnektit zorgt voor jou

Als hulpverlener word je regelmatig geconfronteerd met moeilijke knopen die dienen ontward te worden:

 

  • Wat kan ik wel of niet in een verslag schrijven?
  • Wat kan ik doen om mijn grenzen te bewaken als ik te veel aanmeldingen hebt?
  • Wat als een cliënt klacht tegen mij indient?
  • Ben ik onderworpen aan btw?
  • Hoe schrijf ik op een correcte manier een factuur?
  • Hoe kan ik mijn praktijk rendabel maken?

 

Als je in een team werkt, kan je op dat moment misschien terugvallen op jouw collega's.

Maar wat als je werkt als zelfstandige en geen collega's hebt ...?  

Of wat als je collega's ook het antwoord niet kennen?

 

Uiteraard kan je in je zoektocht naar antwoorden een beroep doen op sociale media zoals facebook of linkedin, waar iedereen ongestoord zijn mening kan geven. Maar sommige zaken wil je misschien niet met de grote massa delen. Voor sommige vragen zoek je misschien een discrete gesprekspartner om van gedachten te wisselen of heb je het advies van een expert nodig...  

     

Wist je dat je Konnektit net om die reden werd opgericht ...

 

  • Om collega's bij te staan ... 
  • Om een luisterend oor te bieden ...
  • Om samen op zoek te gaan naar antwoorden ...
  •  

 

Konnektit is immers veel meer dan een zoveelste platform waarvoor je betaalt om je praktijk bekend te maken bij hulpzoekenden. 

 

Konnektit is er om JOU te ondersteunen, want onze missie is ZORGEN VOOR ZORGERS.

Gewoon omdat jij deze zorg verdient!  

 

De zorg voor zorgers vertaalt zich op verschillende manieren

Om jou beter van dienst te zijn, maakt deze website gebruik van cookies. Als je verder surft op deze website ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies.